26 september, 2024
Ladda ner vår nya app
Äntligen kan vi dela med oss av nyheten att vi har skaffat en kundapp! I appen kan du bland annat hålla koll på din elförbrukning timme för timme, se dina fakturor, ta del av aktuellt spotpris för elen, lämna vattenmätarställning, ta ut rapporter och exportera data.
Som om en app inte vore nog så kan vi även meddela att vi från och med nu har ett helt nytt Mina sidor. Vår förhoppning är en enklare och mer lättnavigerad sida där du som kund snabbt ska kunna hitta det du söker.
Båda dessa nyheter underlättar helt klart för dig som är nyfiken och vetgirig. Nu är det betydligt enklare att få en överblick över hur mycket du förbrukar och därmed kan du på ett lättare sätt hålla nere din förbrukning, perfekt inför stundande kallare månader.
Värt att berätta är att vi i våra senaste kundundersökningar har fått flera önskemål från er kunder om att just skaffa en app, så det känns därför extra roligt att vi nu kan lansera den.
Appen finns att ladda ner i App-store och i Google Playbutiken.
Bra att veta!
– Om det är du själv som står på abonnemanget och fakturan, alltså därmed står som kund hos oss, så loggar du in med ditt Bankid. Har du inte Bankid kan du använda personnummer och kundnummer, följ då steget här nedanför.
– Är det tex sambon som står som kund på er bostad så klickar du på ”Logga in med användarnamn/lösen” och sedan längre ner ”Aktivera anv.namn/lösen”. Där skriver du in sambons personnummer och ert kundnummer, så kommer du till er gemensamma anläggning.
– Företagare som använt Mina sidor tidigare behöver ta kontakt med oss så vi kan registrera ditt användarnamn och lösenord på nytt.
Har du några frågor kring appen eller Mina sidor är du välkommen att höra av dig till oss, vi finns på chatt, e-post och telefon.